Kierownik serwisu
- Koordynacja działań serwisowych związanych z produkowanym asortymentem;
- Nadzorowanie rozproszonego zespołu serwisowego: tworzenie i zarządzanie harmonogramem, organizacja wyjazdów i interwencji technicznych;
- Kontakt z klientem w celu zapewnienia sprawnej realizacji zgłoszeń;
- Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta;
- Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją dotyczącą serwisów (tworzenie, aktualizacja i wdrażanie procedur, instrukcji oraz standardów obsługi);
- Analiza działań serwisowych: sporządzanie raportów oraz wniosków w celu ciągłego podnoszenia jakości obsługi;
Wymagania
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane w branży stolarki otworowej (montaż, serwis, produkcja);
- Umiejętności organizacyjne i doświadczenie w zarządzaniu ludźmi;
- Odporność na stres oraz umiejętność pracy w zmiennych warunkach;
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami;
- Czynne prawo jazdy kategorii B;
- Komunikatywna znajomość angielskiego;
- Znajomość systemu ERP będzie dodatkowym atutem;
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach;
- Rozbudowany pakiet socjalny (wczasy pod gruszą, karty podarunkowe, dofinansowanie aktywności sportowej i kulturalnej; dofinansowanie wypoczynku dzieci; pomoc mieszkaniowa, itd.)