Kierownik serwisu

  • Koordynacja działań serwisowych związanych z produkowanym asortymentem;
  • Nadzorowanie rozproszonego zespołu serwisowego: tworzenie i zarządzanie harmonogramem, organizacja wyjazdów i interwencji technicznych;
  • Kontakt z klientem w celu zapewnienia sprawnej realizacji zgłoszeń;
  • Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta;
  • Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją dotyczącą serwisów (tworzenie, aktualizacja i wdrażanie procedur, instrukcji oraz standardów obsługi);
  • Analiza działań serwisowych: sporządzanie raportów oraz wniosków w celu ciągłego podnoszenia jakości obsługi;

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane w branży stolarki otworowej (montaż, serwis, produkcja);
  • Umiejętności organizacyjne i doświadczenie w zarządzaniu ludźmi;
  • Odporność na stres oraz umiejętność pracy w zmiennych warunkach;
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami;
  • Czynne prawo jazdy kategorii B;
  • Komunikatywna znajomość angielskiego;
  • Znajomość systemu ERP będzie dodatkowym atutem;

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach;
  • Rozbudowany pakiet socjalny (wczasy pod gruszą, karty podarunkowe, dofinansowanie aktywności sportowej i kulturalnej; dofinansowanie wypoczynku dzieci; pomoc mieszkaniowa, itd.)

Aplikuj

    Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO), niniejszym informujemy, że:
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Erkado Sp. z o.o. czytaj więcej.