1875  JAKOŚĆ ROKU 2011
Szanowni Państwo

W imieniu Kapituły Programu „JAKOŚĆ ROKU” z przyjemnością informuję, iż po analizie nadesłanych przez Państwa dokumentów aplikacyjnych, podjęto decyzję o przyznaniu firmie ERKADO Zbigniew Kozłowski tytułu „JAKOŚĆ ROKU 2011″

 


 

1876  JAKOŚĆ ROKU 2011
Eksperci Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. docenili wysokie standardy.
Państwa działalności w odniesieniu do następujących kryteriów :

  • skuteczna realizacja przyjętej polityki jakości;
  • pozytywny odbiór działalności firmy przez klientów, pracowników oraz otoczenie społeczne;
  • klarownośd stosowanych procedur zapewniających firmie sprawne funkcjonowanie;
  • wysoki stopieo zaangażowania kadry w osiąganie celów jakościowych;
  • dbałość o zapewnienie najwyższej jakości produktów/usług;
  • efektywnośd zarządzania organizacją;
  • nieustanne dążenie do optymalizacji pracy.

 


 

1212 PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY

Firma ERKADO Zbigniew Kozłowski spełniła wymogi Programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” uzyskując tytuł i Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2011.

Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest prestiżowym wyróżnieniem przyznawanym w dziedzinie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.

Lista Laureatów publikowana jest na stronie www.fairplay.pl

Nagrody „Przedsiębiorstwo Fair Play” przyznawane są już od ponad 14 lat przez specjalnie powołaną fundację Krajowej Izby Gospodarczej (największej niezależnej organizacji biznesu w Polsce), która realizuje ogólnopolski Program „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Program w ostatnich latach stał się jednym z najważniejszych wydarzeń Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w Polsce.

Do udziału w programie zapraszane są wszystkie firmy, które w swojej działalności i we wzajemnych relacjach z klientami, kontrahentami, pracownikami, społecznością lokalną oraz władzą lokalną i państwową stosują normy rzetelnego postępowania oraz nie mają zaległości w regulowaniu wobec nich zobowiązań.

Organizatorzy wraz z Kapitułą Programu przeprowadzają niezależną weryfikację wszystkich zgłoszonych firm. Każdy uczestnik, który przejdzie 2-etapowy proces weryfikacji jest nagradzany tytułem i certyfikatem „Przedsiębiorstwo Fair Play”, a każdej edycji towarzyszy szeroka promocja jej uczestników i laureatów.

Rokrocznie edycję Programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” kończy uroczyste wręczenie nagród podczas wielkiej gali w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Wydarzenie gromadzi około 1600 gości, wśród których są przedstawiciele życia gospodarczego i sceny politycznej. Uroczystości towarzyszy wspaniały koncert znanych artystów oraz bankiet podczas którego wszyscy zgromadzeni mają możliwość nawiązywania wzajemnych kontaktów i wymiany doświadczeń.

 


 

1127 GAZELE BIZNESU
Ranking Gazele Biznesu — to ranking najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm. I edycja rankingu Gazele Biznesu odbyła się w 2000 roku. Z punktu widzenia ”Pulsu Biznesu” Gazela to firma średniej wielkości, która dzięki niezwykle dynamicznemu rozwojowi doskonale daje sobie radę wśród nawet znacznie większych konkurentówAutorem rankingu jest wywiadownia gospodarcza Coface Poland, która jest odpowiedzialna za weryfikację danych finansowych zgłoszonych przedsiębiorstw.Nasz ranking publikujemy w postaci ponad dwustustronicowego specjalnego wydania, które dołączone jest do grudniowego wydania „Pulsu Biznesu”. Oprócz tego na specjalnej stronie gazele.pl znajduje się pełna baza gazel, czyli lista wszystkich firm, które znalazły się na naszych rankingowych listach, począwszy od roku 2000.Po ogłoszeniu rankingu, począwszy od grudnia do marca „Puls Biznesu” organizuje w 12 miastach Polski specjalne uroczystości, podczas których w obecności regionalnych władz wręczamy laureatom rankingu statuetki i pamiątkowe dyplomy. To również okazja do spotkania najlepszych menedżerów i poszerzenia wiedzy.Rankingi Gazele Biznesu sporządzane są co roku przez dzienniki ekonomiczne należące do szwedzkiej grupy Bonnier Press Group. Oprócz „Pulsu Biznesu” zestawienia takie opracowują jego siostrzane dzienniki ze Szwecji, Danii, Austrii, Łotwy, Rosji, Estonii i Słowenii. Kryteria wyboru Gazel są w poszczególnych krajach dostosowane do lokalnych warunków gospodarczych, ale cel wszędzie jest ten sam: promowanie małej i średniej przedsiębiorczości.

 


 

1248 ORŁY POLSKIEGO BUDOWNICTWA
Celem Konkursu jest promocja tych przedsiębiorstw budowlanych, które zarządzane w sposób  nowoczesny, reprezentują ponadprzeciętny i godny naśladowania poziom oraz kierują się zasadami etyki w prowadzeniu biznesu. Organizatorzy są przekonani, iż nagrodzeni w konkursie, którzy  tworzą budownictwo nowoczesne, bezpieczne i konkurencyjne w pełni zaspokajające potrzeby konsumentów, będą wskazywać kierunki rozwoju branży budowlanej, a konkursowe działania promocyjne pomogą im w jeszcze lepszym rozwoju poprzez budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa i pozyskanie nowych Klientów.

 


 

laur2014 LAUR KLIENTA 2014
Miło nam poinformować, że firma Erkado za zajęcie I miejsca otrzymała nagrodę – Złote Godło w ogólnopolskim konkursie Laur Klienta 2014 w kategorii drzwi wewnętrzne.Laur Klienta to projekt konsumencki, którego celem jest coroczne wyłonienie najpopularniejszych produktów w swoich kategoriach.
Nagrodę przyznaję się poprzez wcześniej przeprowadzony plebiscyt , w którym bierze udział grupa respondentów z całego kraju. Dzięki wieloetapowemu procesowi zbierania opinii i informacji na temat danego produktu wyłania się zwycięzców w danej kategorii.Ta nagroda jest dla nas szczególnie ważna, ponieważ jest potwierdzeniem zadowolenia naszych klientów, a dla nas dodatkową motywacją do pracy nad doskonaleniem naszych produktów.
Dziękujemy wszystkim, którzy zaufali naszej marce, uznali i docenili nasze drzwi .

 


 

laur2015 LAUR KLIENTA 2015

Z przyjemnością informujemy, że firma Erkado po raz drugi zajęła I miejsce w ogólnopolskim konkursie LAUR KLIENTA 2015 otrzymując ZŁOTE GODŁO w kategorii „Drzwi wewnętrzne”. Jest to dla nas szczególnie ważna nagroda, ponieważ o jej przyznaniu decydują głosy naszych klientów.

Ta nagroda jest formą zbiorowej rekomendacji oraz potwierdzeniem zadowolenia tych, którzy zaufali naszej marce wybierając oferowane przez nas produkty. To także doskonała motywacja do dalszej pracy pozwalającej spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagającego klienta.

Dziękujemy wszystkim, za zaufanie oraz docenienie obecności naszej marki na rynku.